Σάββατο 6 Αυγούστου 2011

Όταν πουλάς την συνείδηση σου και την ιδεολογία σου για να αγοράσεις μια θέση στον Δήμο Νο 1 !!

  
Αξία  έχει  όταν  το  διαβάσεις  όλο 

ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΝ ΣΚΛΙΑΝ

Δημήτρη Σκλία, όποιος διαθέτει τη στοιχειώδη ηθική, έχει αξίες και αρχές, είναι έντιμος άνθρωπος, δίνει το δικαίωμα στον κατηγορούμενο να απολογηθεί, εκτός αν ο ίδιος είναι όργανο φασιστικών και ολοκληρωτικών καθεστώτων.
 

(090411)


 Πριν πάρει  την  θέση
Εν αντιθέσει με σας Δημήτρη Σκλία, προσωπικά στις δεσμεύσεις στο πρόσωπό μου, μέχρι σήμερα δεν έχω εισπράξει την ειλικρίνειά του. Και πάλι θα σας παραπέμψω σε......
απόσπασμα ανταλλαγής μηνυμάτων. 

 (Δημήτρης Σκλίας) «Face του face στις συνομιλίες μας για να με… πείσει( μιλάει για  τον  Κώστα Λογοθέτη )  τον διάβαζα ότι μου έλεγε ψέματα, αλλά πείσθηκα και συνεργασθήκαμε γιατί η απόφαση ήταν δική μου και μ’ έπεισαν αποκλειστικά και μόνον οι Δημήτρης Κοντός και Μπάμπης Δοσσαράς. Θα χαρώ επίσης να τα πούμε προσωπικά. 
Επιθυμώ να σας κάνω μια επισήμανση. Να απευθυνθείτε στο φίλο σας Μπάμπη να σας διευκρινίσει επ’ ακριβώς γιατί δεν αξιοποιηθήκατε - εννοώντας την Λουτράκι Α.Ε. για συγκεκριμένο λόγο!»
 
Πολύ ορθά λέτε ότι μου είχατε αναφέρει ότι δεν αμοίβεσθε, ωστόσο, δεν αναφέρετε ότι όπως διαβεβαιώσατε το γράφοντα κι άλλα δύο άτομα, στόχος είναι η αμοιβή; 
Κι ένα ερώτημα: 
( κος  Ηλιακόπουλος )Δηλαδή ήσασταν υποψήφιος για να προσφέρετε στον τόπο και τους συμπολίτες σας ή σκοπός σας ήταν αν εκλεγόσασταν να καταλαμβάνατε μια έμμισθη θέση, αυτή του επικοινωνιολόγου; Κι αν τελικά δεν πληρωθείτε, τι θα κάνετε; 

(070411) 
«Κύριε Ηλιακόπουλε γεια σας, Σας ευχαριστώ που βρήκατε τον χρόνο να μου απαντήσετε. Η απάντησή σας ήταν καθαρή και ξάστερη. 
Γνωρίζω πολύ καλά τους αγώνες που δώσατε για τον συνδυασμό κατά την διάρκεια όλης της προεκλογικής περιόδου, διότι σας διάβαζα και σας διαβάζω σχεδόν καθημερινά και το εκτιμώ απόλυτα. 
Προτίμησα να γράψω κατ’ ευθείαν σε εσάς γιατί το θεωρώ πιο έντιμο. Να είστε σίγουρος ότι πραγματικά σέβομαι τους αγώνες σας που μου περιγράψατε, τους αγώνες που δώσατε και δίνεται και σαν άνθρωπος και σαν δημοσιογράφος, και την προσπάθειά σας να βελτιώσετε τον δήμο μας και μάλιστα αφιλοκερδώς σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς που όπως πολύ καλά αναφέρατε, κεντροαριστερά τάχα μου κόμματα (ΠΑΣΟΚ) να περνάνε καθημερινά φασιστικές πρακτικές.» 

«Η διαδρομή σας στο πολιτικό γίγνεσθαι του Δήμου ΜΑΣ δεν σας επιτρέπει να εκφέρετε πολιτικό λόγο.» 
 (070411) 


Μετά  την συμφωνία:

«Εγώ, αντιθέτως με σας, συμπορεύτηκα με τον Κώστα Λογοθέτη γιατί διέκρινα το κύρος και την ειλικρίνειά του. Αυλοκόλακας δεν υπήρξα ποτέ, ΠΟΤΈ δεν σύρθηκα πίσω από τα γεγονότα (καθώς ανοιχτά και από την πρώτη στιγμή στήριξα τον κυβερνώντα συνδυασμό), τονίζοντάς σας ότι προς το παρόν δεν αμείβομαι για τις υπηρεσίες μου.» 
Σε μήνυμά του στην αλληλογραφία προς το loutraki-press ο Δημήτρης Σκλίας έγραφε:
«Την θέση (αν θα την πάρω ) θα την πάρω, με τον γνήσιο προεκλογικό αγώνα που έκανα (ήμουν υποψήφιος) για τον συνδυασμό, με αξιοκρατία και με το σπαθί μου. Όλα αυτά ΑΝ, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.» 
Εδώ  κάτι  έχει  ξεχάσει !!
ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΝ ΣΚΛΙΑΝ

Δημήτρη Σκλία, όποιος διαθέτει τη στοιχειώδη ηθική, έχει αξίες και αρχές, είναι έντιμος άνθρωπος, δίνει το δικαίωμα στον κατηγορούμενο να απολογηθεί, εκτός αν ο ίδιος είναι όργανο φασιστικών και ολοκληρωτικών καθεστώτων.
Επειδή δεν πιστεύω κάτι τέτοιο από τα προαναφερόμενα να είσαι εσύ, σου υπενθυμίζω ότι στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο υπάρχει απάντηση στην περισπούδαστη ανοιχτή επιστολή σου, που είχε .......αποκλειστικό και μόνο σκοπό την εξύβρισή μου, την κατασυκοφάντησή μου, την προσβολή της προσωπικότητας και αξιοπρέπειάς μου.
Η επιστολή σου Δημήτρη Σκλία ήταν μνημείο δημοκρατικών αρχών, δημοκρατικού ήθους και δημοκρατικών αξιών, αξιόλογη προς παίδευση και παραδειγματισμό των νέων γενεών.
Αν παρ’ ελπίδα δεν έχεις λάβει την απάντησή μου παρακαλώ πολύ να μου το επισημάνεις με όποιον τρόπο αντιλαμβάνεσαι και καλύτερα γνωρίζεις για να την στείλω εκ νέου.

(090411)

Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΛΙΑΣ 

Δημήτρη Σκλία τη δημοκρατικότητα που σας διέπει μόνο κατ΄ επίφαση κι όχι στην κυριολεξία -που υπερχειλίζει από τα μπατζάκια σας- τη διακρίνει ο καθένας σε δύο κυρίαρχα σημεία: 
1 Η διαδρομή σας στο πολιτικό γίγνεσθαι του Δήμου ΜΑΣ δεν σας επιτρέπει να εκφέρετε πολιτικό λόγο. 
2 Λογοκρίνατε με αποσιώπηση, ως δημοκράταρος που ισχυρίζεσθε ότι είσθε για να πείσετε πρώτα τον εαυτό σας, την απάντησή μου στην καθ’ όλα υβριστική και συκοφαντική ανάρτησή σας στο πρόσωπό μου με πρόθεση να με βλάψετε, όχι να απαντήσετε πολιτικά ή να διαψεύστε γεγονότα και πληροφορίες.
 
Ο λόγος σας και οι πράξεις σας, σας απαντούν πόσο πιστεύετε στην ουσιαστική και πραγματική Δημοκρατία κι όχι στην προφασιζόμενη για την επίτευξη αλλότριων σκοπών. Επίτευξη αμοιβής από το δήμο Λουτρακίου & Αγ. Θεoδώρων. 
Θυμάστε μήπως πώς σας αποκάλεσε ο καλός σας φίλος σε ταβέρνα στο κεντρικό Λουτράκι; 
Ταπεινά Δημήτρη Σκλία ζητώ συγνώμη γιατί δεν τοποθετήθηκα με γεγονός στην πρότασης σας: «Δυστυχώς για σας η νοοτροπία της νέας Δημοτικής Αρχής άλλαξε.» 
Την αλλαγή και τη νέα νοοτροπία την εννοείτε να βολευτούμε μεταξύ μας, όπως για παράδειγμα με το Χάρη Μαρίνη, ως υποψήφιο για Συμπαραστάτη του Δημότη; 
Πάνος Ηλιακόπουλος 
(080411) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου