Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΡΥΒΕΙΣ


Για  να  μην  παρεξηγηθούμε  σας  υπενθυμίζουμε  με  πιστή  αντιγραφή  από  το  loutraki-press  την  από  07/04/2011 ηλεκτρονική  αλληλογραφία των  δυο  κυρίων .

Σε μήνυμά του στην αλληλογραφία προς το loutraki-press ο Δημήτρης Σκλίας έγραφε:
«Την θέση (αν θα την πάρω ) θα την πάρω, με τον γνήσιο προεκλογικό αγώνα που έκανα (ήμουν υποψήφιος) για τον συνδυασμό, με αξιοκρατία και με το σπαθί μου. Όλα αυτά ΑΝ, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα.» 
Αν ενθυμείσθε στην πρώτη κιόλας απάντησή μου σας είχα αναφέρει τα ακόλουθα: 
«Έχω διαβάσει τα μέλη και το who is who των μελών του συνδυασμού σας και καλόν νομίζω είναι να μην υπεισέλθουμε σε τέτοιου είδους ανάλυση. Επειδή είναι προφανές ότι δεν θα το έχετε υπόψη σας, όταν ......
προεκλογικά σας ισοπέδωσε απαξιωτικά ο Μιχάλης Δρίτσας, ήμουν αυτός που βγήκε και τον κατακεραύνωσε πολιτικά, έχοντας πλήρη γνώση ποιους υπερασπιζόμουν και τι έλεγαν κι έκαναν στην πλάτη μου. Τηρούσα ευλαβικά τη συμφωνία και στήριζα με όλες μου τις δυνάμεις το λόγο που είχα δώσει. Αντίθετα ο συνδυασμός σας είναι αυτός που όχι μόνο δεν σεβάσθηκε τη συμφωνία, αλλά με υποτιμούσε με ψεύδη θεωρώντας ότι εκείνη τη στιγμή αδυνατούσα από το διάλογο να αντιληφθώ ποια είναι η αλήθεια και ποιος λέει ψέματα.» 
Εν αντιθέσει με σας Δημήτρη Σκλία, προσωπικά στις δεσμεύσεις στο πρόσωπό μου, μέχρι σήμερα δεν έχω εισπράξει την ειλικρίνειά του. Και πάλι θα σας παραπέμψω σε απόσπασμα ανταλλαγής μηνυμάτων. 
«Face του face στις συνομιλίες μας για να με… πείσει τον διάβαζα ότι μου έλεγε ψέματα, αλλά πείσθηκα και συνεργασθήκαμε γιατί η απόφαση ήταν δική μου και μ’ έπεισαν αποκλειστικά και μόνον οι Δημήτρης Κοντός και Μπάμπης Δοσσαράς. Θα χαρώ επίσης να τα πούμε προσωπικά. 
Επιθυμώ να σας κάνω μια επισήμανση. Να απευθυνθείτε στο φίλο σας Μπάμπη να σας διευκρινίσει επ’ ακριβώς γιατί δεν αξιοποιηθήκατε - εννοώντας την Λουτράκι Α.Ε. για συγκεκριμένο λόγο!»
 
Πολύ ορθά λέτε ότι μου είχατε αναφέρει ότι δεν αμοίβεσθε, ωστόσο, δεν αναφέρετε ότι όπως διαβεβαιώσατε το γράφοντα κι άλλα δύο άτομα, στόχος είναι η αμοιβή; 
Κι ένα ερώτημα: Δηλαδή ήσασταν υποψήφιος για να προσφέρετε στον τόπο και τους συμπολίτες σας ή σκοπός σας ήταν αν εκλεγόσασταν να καταλαμβάνατε μια έμμισθη θέση, αυτή του επικοινωνιολόγου; Κι αν τελικά δεν πληρωθείτε, τι θα κάνετε; 

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου